2010-04-02 | 21:38:10

långfredag

fyf*an vad tråkigt jag har!

Sitter i soffan, helt ensam hemma. Jag kan tycka att det är skönt att vara ifred ibland men minst lika ofta känner jag mig så ensam. Ensam och tråkig.
En av mina rädslor är att jag om 10-20 år sitter ensam i en lägenhet som nu, med bara några katter som sällskap medan alla runt omkring mig är tillsammans med deras vänner och familj haha. Ändå är jag för feg för .. allt? haha Nej nu ska jag inte sitta oh klaga mer, det är långfredag och det är en dag då alla ska ha tråkigt, så var det iaf förr, nu får man ha roligt men ändå sitter jag här ;) Eehehe

Ska nog kolla på Pirates of the caribbean 2 nu tror jag.

puss puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: